Alguns empresaris de pimes locals ocupaven la fila zero i han pogut intervenir per a aportar el seu punt de vista i la seva experiència. Amadeu Pujol, de Gestingral
.
.
.
Núria Planas, d'Intermón-Oxfam, representava a l'acte la veu de les organitzacions no governamentals
.


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada