Divendres es presenta a Vilanova i la Geltrú
Som Mobilitat, la cooperativa de mobilitat elèctrica compartida. Fes servir el cotxe solsament quan el necesitis, estalviat el peatge dels TUNELS DEL GARRAF i aparca gratuitament a la zona blava de Barcelona.
Ens donarà la xerrada
Arnau Vilardell Fradera, i segurament encara "no confirmat", vindrà amb 1r ZOE ELECTRIC que ja té la cooperativa en fase de proves a Mataró.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada